I-Group má již více než 25 let zkušeností v direkt marketingu v České a Slovenské republice i při efektivním oslovování firem a osob ve většině zemí EU. Vznikla v roce 1991 a postupně se rozvíjela v oblastech B2B i B2C marketingu.

Jako výhradní Partner Schober Information Group pro ČR a SR využívá poznatků a zkušeností předního evropského lídra v tomto oboru s více než šedesátiletou tradicí.

Poskytuje služby nejen agenturám, podnikům služeb, zásilkovému obchodu, ale také finančním institucím a firmám, výrobním závodům a obchodním společnostem, stejně jako řemeslníkům a drobným podnikatelům.

Zaměřujeme se na podporu dialogového marketingu v České republice, na Slovensku a celé střední Evropě i v dalších oblastech. Podpoříme i Vás při klasické přímé komunikaci i v on-line marketingu a při komplexní multimediální komunikaci.

Společnost vedou zkušení specialisté Anton Jenzer a PhDr. Petr Váňa.


na cestě k úspěchu díky informacím: I-Group CZ/SK

1991 - Založení Schober Direktmarketing, a. s. v Praze, jako joint-venture

švýcarských firem Schober a Ringier

1992 - Budování relační databáze firemní adresy

V ČR / SK vydání prvního Katalogu cílových skupin B2B

1994 – Dceřiná společnost v Bratislavě

1998 - V Praze a Bratislavě 100 % akcionář Schober Group

1999 - Business Addresses – Firemní adresy s profilem

2000 - Budování samostatných divizí – firemní a soukromé adresy

Nová koncepce databanky Consumer Addresses B2C

Cílové skupiny B2C s profilem, až 100 kritérií

2008 - On-line ankety LIFESTYLE, eServices, E-mailing

2010 - Přes 100 000 registrací leads double opt-in, řešení spojující offline a online

2011 - Nová, vyšší úroveň optimalizace a analýz: Target MicroBase

2013 - Přeměna na Information Group CZ / SK, s.r.o.

Specialista na dialogový marketing CEE, partner Schober International

2015 - Business Information – B2B Database (2 milióny aktivních firemních profilů)

Lifestyle Addresses – B2C Database (5,5 miliónu spotřebitelských profilů)

2016 – Přes 200 000 online profilů 100 % opt-in pro efektivní e-mailing a generování leads


Zakládající člen ADMEZ: spoluzakladatel SZO – Sdružení zásilkového obchodu (1994), ADMA – Asociace direct marketingových agentur (1995): jejich sloučením vznikla současná ADMEZ – Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (od 1997). I-Group je nepřetržitým členem ADMEZ